Fortsatt framåt =)

Sen sist har jag fortsatt att skritta på Lilleman. Och han är så duktig. Men nu ska han få lite pause från ridningen ett tag så han kan fundera lite. Ska istället roa oss med löshoppning, longering och kanske lite tömkörning.

Hästarna har flyttat in för vintern, vissa är mycket mer nöjda än andra.

Har hittat en medryttare till Loppan. Han går jättefint för henne och det är så kul att se eftersom han uppfört sig så extremt dåligt när folk varit här och provridit då han varit till salu. Han ska fortfarande säljas men sätts igång nu och jag som har några att rida delar gärna med mig. Speciellt när det går så bra!

Bilder finns, men inte på min dator. Nu ska jag strax ringa upp ett telefonmöte. Hoppas det går smidigt och fort för jag har huvudvärk är trött och fryser. Ja, jag vill hem och sova. Men innan det ska hästarna få komma in.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0