Sista semesterveckan pågår

Iofs har jag bara haft en vecka innan, de resterande veckorna innan det har ju varit sjukstuga...

Förra veckan var semester kan man väl säga och nu har jag satt mig själv i arbete i stallet! Igår mockade jag ur ett av stallen och imorgon blir det tvättning där, eller om det blir i eftermiddag. Men tror det lutar åt morgondagen för jag har andra planer för eftermiddagen.

Gårdagen roades även åt att sätta staket då en viss tjock grå dam krupit ur sin hage, tagit sig över en bäck och retade Lilleman. Behöver jag säga att han var måttligt road då den gråa damen brunstar. Taskigt att vara instängd i hagen när hon går utanför. Eftersom jag inte vågade lämna dem ensamma och klockan var tjugo i fyra så ringde jag mamma och undrade om hon kunde sluta lite tidigare och komma hem och hjälpa mig. Well well. Nu är det bra med krydda på staketen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0