Home sweet home

Nu ska jag och Vera åka hem till oss. Ska försöka hitta på något gott att äta. Önskemål fanns om stek? Men jag vet inte om jag är så haj på det. Kanske sparar den tills imorgon och överlåter kocksysslan istället =). Smidigare ju!

Sen ska jag nog göra mig av med julen också. Det är väl kanske dags?

Idag köpte jag färg så jag kan måla hallen! Var lite sugen på någon stark färg, men valde vanilj istället. Det är ju inte mitt hus och nästa hyresgäst kanske inte har samma smak. Så vanilj kändes mer neutralt.

Ha det bra så hörs vi en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du börjat blogga igen, självklart kommer en uppdatering med lägenheten för dig :) Kul att någon frågade ;) Går det bra med pållarna?

2011-01-07 @ 21:50:49
URL: http://eternaldelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0