2011

Vad har ni för planer för 2011? Själv ska jag sätta mig själv först! Inte stressa runt och försöka få allt att fungera.

Slutet på 2010 var ett rent helvete. Mycket tack vare (eller pga..) ett par personer i en viss förening. När man kämpar och kämpar för att allt ska bli rätt och verkligen försöker så tappar man ganska mycket lust och motivation. Den ska jag hitta tillbaka till i år. Därför blir det inga uppdrag i föreningar för mig i år. Jag behöver en paus!

Sen har jag mina fina söta hästar här hemma. Lilleman är fyra och vi hade tänkt visa honom på premieringen. Om det nu blir någon sådan. Så länge det är kaos i SCS kan vi inte besluta om något alls. Det gäller att det blir ordning där snabbare än kvickt!

Smulan blir 3 i år och jag vill gärna visa henne på treårstest och premiering. Inridningen ska väl påbörjas, men tror att hon blir smidig och enkel.

Kanske skulle jag se till att få hit någon som kan sitta in både Smulan och Lilleman. Jag ogillar att sitta in unghästar efter en snabb fartfylld färd på Windy när hon reds in. Att sen Loppan och Cirren var som små lamm att sitta in spelar inte så stor roll, jag satt inte in dem och sitter helst inte in unghästar. Däremot när de är suttna på ett par gånger fortsätter jag mer än gärna utbildandet!

3 små fölungar (den ena ganska stor) ska avvänjas och hanteras lite mer.

Bara hästar än så länge.

Men lite annat finns på agendan. Resa upp till snön (vad man nu ska dit och göra? vi har ju mycket snö här...) är önskemål om, jag är inte lika pepp men kanske blir det en skidresa lite senare i vinter. Sen ska vi på solsemester i vår någon gång!!! Destination är inte bestämd, men jag spanar på maldiverna, men där är det inte så varmt. Så vi kollade in tunisien också. Återstår att se var vi hamnar.

Sen blir det lite födelesedags fest i juni. Tiden snurrar på.

Lite planer för året. Jag har börjar skriva mina listor vad jag har tänkt hinna med i år. Kanske kommer de upp här på bloggen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0