Tyras blogglista

Det var LÄÄÄÄNGE sen jag skrev en lista. Men här kommer det en, från TYRA.

När vaknade du imorse?

Svar:
tjugo över åtta

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Undrar om klockan är tillräckligt mycket för att ta medicinen?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nope, låg i soffan och tittade på film och gosade

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag är på riktigt bra humör!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Ett par träningsbyxor, en tröja och en strumpa, haha.

Har du ont någonstans?
Svar:
Jag har ont i armarn, och är öm i nacke och axlar.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
En trerätters!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Strax över 21.000:-.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Mat på Ica häromkvällen.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Min mail. Öppnar den via msn.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ikväll ska jag kika på några avsnitt av Veronica Mars tror jag, idag har jag haft mysmorgon med N och sen varit hemma hos mamam och pappa.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det var Spotify, vet inte vilken det var?

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att hänga med mig vad jag har för mig och läsa tips och ideer, har dock varit datorlös ett tag nu, och snart blir jag av med den igen.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Bra fråga, fixade nog lite att äta och kikade på tv.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Har jag redan fått <3.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Fotade rådjur på fältet häromdagen med mobilen, men det blev ingen bra bild så raderade den.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nope, hade tänkt åka till ICA och handla men ångrade mig.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En stol och matbordet.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Halv sex.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Säkert en massa, men jag tänker ta det lugnt.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Ikväll ska jag hoppa i mina pyamasbyxor och min gosiga myströja och gosa ner mig i soffan!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj jag hade velat fråga så jävla mycket. Men om jag fick välja någon/några så hade jag lätt valt att  gå till riksdagshuset och fråga alla riksdagsledamöter om hur dom anser våra lagar fungerar i Sverige. Den frågan brinner jag starkt för. Jag är otroligt frustrerad över våra svenska lagar, ska jag tala om. Jag hade velat säga dom både det ena och andra! Behåller Tyras svar här för jag tycker det är en riktigt bra fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0