Finbesök

Igår hade jag finbesök på kvällen. Lisa och Andreas var och hälsade på och åt kantarellmackor. Först spelade vi lite spel, den ofrivillige spelaren som jag köpte på eko på rea! Ganska okej spel, men en del regler man måste kunna. I spelet ingår Texas hold´m, Keno, Roulette och trav. Måste skryta och säga att jag vann =)

Sen dök Nicklas upp efter sin träning lagom till mackorna skulle in i ugnen. Och vi passade på att spela en omgång Chicago, som Lisa vann.

Sen var klockan mycket och sällskapet åkte hemåt. Jag roade mig med att hänga tvätten, dock efter att ha startat om centrifugeringen eftersom maskinskrället stannat. Så jag hann ta en dusch innan tvätten skulle hängas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0