Matlagning

Idag blir det panerad schnitsel (hmm, stavas det så?). Till det kokt potatis hade jag tänkt mig. Har en storpack stående i kylen, och utgångsdatumet är idag, så jag måste hitta på nåt. Några åker ner i frysen dock. Ska stjäla med några ägg här ifrån mamma och pappa. Perfekt med egna höns =)

Sen ska jag montera ihop garderob nummero två. Och sätta dit hyllorna som jag köpt. Flytta in det andra skåpet i sovrummet och se om det passar. Har tänkt att ha alla klänningar i det skåpet. Och inga hängare alls i de andra garderoberna, får se om det funkar så.

Innan jag gör något av nämnda ovan så ska jag ta mig an disken. Sen blir det lite fix och städning. Måste få igång tvättmaskinen också, men jag vill vara hemma när jag tvättar första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0