Kanske dags för en paus i bloggandet?

Jag hinner ju knappt med att blogga. Och nu när jag väl har lite tid över så vet jag inte vad jag ska skriva? Det står still i huvudet. Eller egentligen står det inte still, det rör sig mycket i huvudet just nu. Men det är inget jag vill dela med mig av här.

Jag har ägnat senaste timmen åt att skriva en artikel till CN. DL är imorgon. Så i sista stund, men så fick jag uppdraget i veckan. Men jag trivs och skriver bäst under press så mina artiklar brukar skrivas nära DL i vilket fall. Nu väntar jag bara på att min vän ska komma hem så jag kan höra mig för vad en av föreläsarna hette. Jag hade missat att skriva hennes namn.

Sen ska jag nog ta mig hemåt, ta en dusch och slänga mina stallkläder i tvätten!!! Därefter blir det mys för mig själv i soffan. Gilmore Girls boxarna börjar ta slut. Jag har bara tre avsnitt kvar. Sen kanske jag kan ta tag i mitt liv och sluta att glo så mycket på dvdn!

Sa jag förresten att jag bytt däck på Vera idag? Mamma hjälpte mig men jag hade nog klarat mig själv med lite guidning. Nu är vi i alla fall redo för vinterväglag. Men det får gärna dröja tills det dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0