full av enerig!!

Idag är jag full av energi.

Jag har städat sadelkammaren i x antal timmar. Kanske är jag knäpp? men jag tycker att det är jättekul. Och så fint det blev! Jag hittade massa nya saker som ligger kvar i påsarna sen affären... Någon gång så kommer de att behövas, tror jag!

Sen har jag plockat av Janne skorna också. Fölningen närmar sig ju, så det var liksom dags.

Nu ska jag gå ut och tvätta Vera som är SMUTSIG. Börjar nog städa ur lite fort inne i, och tvätta av framrutan på insidan.


Solen skiner ute så det är UNDERBART! Hoppas på grillning ikväll, men det skulle visst upp ett par fönster på huset först. Så vi får väl se. Jag har ingen lust att stå vid grillen, då får det bli någon annan mat. Jag har roligare saker för mig =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0