Utmanad av Johanna

Så här går det till...

 

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

 

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt 
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

 

-Efter det är gjort skriver han lr hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de 
är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag är envis som få
2. Jag får oftast som jag vill - kvinnlig list
3. Jag är en grym skådespelare om det behövs
4. Jag är mästare på att lista ut saker med bara litelite information
5. Jag minns en massa saker, dock inte de jag skulle vilja minnas
6. Jag tar åt mig när folk gnäller på min vikt, det kan vara svårt åt andra hållet också...


Jag utmanar
Emilie
Lina
Lisa
Cissi

Emelie
Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0