Underbart väder

Har det varit ute idag! Solen har strålat hela dagen. Så vackert. Jag var i Habo idag. På Previa och gjorde en hälsoundesökning för att jag fått fast. Det var iofs i höstas, men tja jag hade missat ett samtal från Previa och sen tog det väl ett par månader innan hon ringde igen. Det var faktiskt när vi var på väg till fjällen.

I alla fall så hörde jag bra, jag hade inget kolestorolvärde alls, låg bra i blodvärde och blodsockerhalten. Dock hade jag lågt blodtryck 105 genom 70. Synen behövde jag inte kolla eftersom jag har linser och går på undersökning en gång i halvåret.  De kollade längd och vikt och sa att jag borde äta upp mig ett par kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0