Svammel?

Gårdagens inlägg ser mest ut som svammel?

Huvudvärken lurade i bakhuvudet imorse när jag vaknade. Och till på köpet hade jag fått ont i ryggen. Bara på höger sida. Det har hållt i sig hela dagen och jag försöker ju undvika att det gör ont. Vilket säkert resulterar i att jag kommer få ont på andra sidan också... Överlevde ju dagens arbete och imorgon borde det vara ännu smidigare. Men det vet man ju aldrig iofs, så jag ska inte säga för mycket.

Jag har roat mig med att dricka en massa vatten idag, för det klagades på att det var därför jag hade huvudvärk. Men vattendrickandet har bara resulterat i att jag blivit kissnödig och varit tvungen att springa på toa en massa extra gånger. Huduvärken höll sig kvar. Nu har det dock börjat släppa. Skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0