Solen skiner och fåglarna kvittrar

Vore det inte för all snö skulle jag säga att det är vår!

Drömt lite konstigt inatt. Bland annat om tsunamis, men här var snön med i vågorna? Sen drömde jag om biggan också, men vem hon är vet nog bara hälften av mina läsare.

Idag när jag planerat sovmorgon så vaknar jag vid tio över sju! Det är för att det är ljust ute skulle jag tro. Jag behöver inte lika mycket sömn på våren, sommaren och hösten som jag behöver på vintern när det är mörkt. I alla fall så låg jag i sängen till strax efter åtta. Kom ju inte i säng förrens ganska sent igår ju.

Nu ska jag äta lite frukost och sen bege mig ut i stallet och göra allt klart där. Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Jag fick ju valfrihet där, men har inga ideer alls.

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0