Morgondagen

Imorgon är det jobb igen. Jag borde nog plocka ihop lite vad jag ska ha för kläder. Sen ska jag fixa en matlåda. Köttbullar och makaroner tror jag det får bli. Då kan jag äta lite makaroner nu också. Klockan tickar på ser jag. Ska plocka om ur väskan också, det ligger en väldig massa grejer där i. Är duktigt trött också. Skulle gärna ta till sängen strax. Men det hinns inte med. Sova på lördag hoppas jag. Men det blir väl till att jobba över en del nu när det är strejkvarsel antar jag.

Jag är splittrad vad gäller strejken. Visst tycker jag att avtalen ska godkännas och gå igenom, så jag förstår att det är strejkvarsel. Däremot vet jag ju att det försvinner sådär 10-14 timmars körtid på våran maskin. Som vi kommer tappa en hel massa på. Vilket resulterar i REST, vilket resulterar i små ordrar, som tar onödigt med tid. Vi som precis kommit ifatt oss. Det kommer märkas i sommar också. Kommer vara fullt upp verkligen. Kanske är tur att våran maskin ska gå hela semestern?!

Nu ska jag gå ner och koka makaroner. Spännande ;)

Ska ta med datorn ner, så jag bloggar väl vidare vid bordet. Jag måste verkligen uppdatera min f-secure också. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0