Funderingar

Den här kursen som vi går är både bra och dålig.

Den är jätteintressant och inspirerande...

MEN!!!

Jag märker såväl att det jag gör just nu, är något jag inte är nöjd med. Jag vill mer. Jag vill fortsätta utvecklas, lära mig mer. Sträva vidare. Uppnå nya mål. Lära mig nya saker. Jag vet inte om jag någon gång kommer nöja mig. Jag tror att det är en tävling mot mig själv lite grann. Jag vill förändra. Jag vill att världen ska vara rättvis. Jag vill att man ska kunna leva sina drömmar. Att man inte ska nöja sig för sakens skull.

Jag blir rastlös, det vet jag. Det har jag bevis på bevis på. Jakten har alltid varit det roliga. När det inte finns något att jaga längre så lessnar jag rätt fort. Jag antar att frågan är vad jag vill uppnå. Vad jag vill med mitt liv? Hur långt man kan tänka sig att gå.

Men som sagt. Jag är rastlös. Utbildningen har inte hjälpt på den punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0