Fullspäckad helg

Det har varit full rulle hela helgen. Har inte varit många lugna sekunder. Igår åkte jag och mamma iväg tidigt till gekås. Gick där ett par timmar. Sen åkte jag bort till Nina och Anders, där vi skulle vara på möte klockan elva. Mötet var ganska snabbt avklarat, men sen blev det lunch och fika och en massa prat. Som det alltid blir. Trevligt! Sen åkte jag tillbaka till Gekås så blev det en liten sväng till där innan vi åkte hemåt. Blev lite grann shoppat, men jag var inte riktigt på humör. Tur att det inte var shopping senare på kvällen, för då hade jag brännt många tusenlappar...

Idag har jag varit på A6 med Linnea. Vi har bokat resa! Till Lanzarote. Åker den 9e och hem igen den 16e. På mammas födelsedag. Tror att vi landade ganska så sent också. Stället vi ska bo på såg i alla fall mysigt ut. Vi valde det mindre hotellet som såg mer charmigt ut och faktiskt låg bättre till vad gällde centrum och strand. Sol och varmt skulle det vara också. Det gillar vi. Jag köpte solkräm och aftersun igår. Så nu är det bara vänta och sen kolla på vad man ska packa. Flyget går i alla fall klockan 9 från Landvetter på fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0