Fortsatt utbildning

Idag har vi varit på andra utbildningsdagen. Det är riktigt intressant med allt man får lära sig. Jag känner verkligen att jag trivs. Så kanske dags att bestämma sig för vad man vill göra och ta tag i det? Idag har vi pratat om försäkringar bla. Jag tror att man lätt skulle kunna spara en hel del pengar och framför allt strukturera upp sig om man bara visste vad man har och vad man behöver. Nu så betalar man för att liksom.

Jag borde plugga på lite sånt här tror jag. Det är sånt som verkligen är bra att veta. Speciellt när man flyttar. Försäkringar, vilka ska man ha? Pensionssparande, hur mycket och i vilka former? Men mera, med mera.

Imorgon är sista dagen. Då blir det väl ytterligare lite man lär sig.

Vi har ätit god lunch båda dagarna nu. På Guvenören, körde på schnitseln idag också. Får se vad det är för alternativ imorgon. Eller om det blir en favorit i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0