Regn sol regn sol

Väldigt konstigt väder ute idag.

Sov till klockan tio eller om det kanske var elva? I vilket fall var jag trött. Hade envis huvudvärk igår som inte ville släppa, dålig luft på jobbet är orsaken till det. Tänk själv att gå runt i tio timmar utan syre...

Idag har jag och mamma städat nedervåningen på huset. Så på torsdag eller fredag är det bara dammsuga av och tvätta golven. Bra, bra. Övervåningen får vi väl attackera imorgon och källaren.

Nu ska jag snart åka in till ICA maxi och shoppa mat tills på fredag, och panta en hel massa burkar och flaskor.

Pappa ringde innan och min cider fanns inte i Tyskland SNYFT!!! =(

Skulle ju kunna åka förbi systemet och se om det går att beställa. Men den hinner ju knappast komma tills på torsdag. Eftersom det var en-två veckors leverans på beställningsvarorna. Får beställa det till inflyttningsfesten istället! Lutar åt vecka 32, då kan de flesta. Lisa och co kommer hem från Gotland på fredagen och Linnea har inte hunnit flytta till Dalsland. Johanna darling har lovat att komma upp och jag hoppas att Emilie kan lämna en lucka i kalendern till mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0