Gekås Ullared

Igår var mamma och jag nere i Ullared på Gekås. Vi åkte tidigt på morgonen och var hemma vid fyra. Sen åkte jag direkt till jobbet.

Hade en lång inköpslista med mig och fick det mesta avbockat! Men en hel del finns kvar, eller det står på en ny lista. Väntar bara på mitt Ikea kort, sen ska jag ta en sväng förbi där. Tänkte även åka förbi Jysk, ÖB, Rusta och lite fler butiker. Blir tyvärr inga bilder för allt är nedpackat i kartonger redan. SKÖNT!

Hann bara gå på klädavdelningen i typ fem minuter... Men tre par linnen kastade jag i vagnen, hoppades att de skulle passa och japp, det gjorde dem! En goströja blev det också.

En hel del ombyggnationer hölls det på med där nere, men det var jätte lite folk. Vilket var väldigt bra så man kunde ta sig fram snabbt och enkelt =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0