Förresten

Jag hittade. Med ratten i ena handen och vägbeskrivningen i andra så lyckades jag hitta rätt direkt. Även mycket tack vare skyltarna som var uppsatta sista biten.

Jag stannade och slog in presenterna vid Torsvik. Hade ju tänkt ha Manne till det men han bangade ju.

Sen skulle jag ta med Linneas sangria. Som jag hämtat och ställt på köksbordet. Vad tror ni att jag glömde? Sangrian och vägbeskrivningen. SUCK, så det var bara att vända, men jag fick åka en bra bit för det var massa bilar på vägen. När jag ändå hämtade sangrian så sprang jag upp och norpade åt mig vägbeskrivningen också.

In en sväng i stan och köpa presenter. Kuligt, men stressigt...

Dags att planera och strukturera upp lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0