Tvättar

Roar mig med att tvätta lite idag när solen skiner så fint. Tvätten torkar på ett kick! Har precis hängt en maskin med mestadels strumpor... Det tog sin lilla tid kan jag lova. Nu är det en maskin med vit tvätt igång. Och sen hinner jag nog med ytterligare en eller två till. Tänkte försöka ha allt rent och vikt tills jag flyttar. Nu när det är så varmt så använder man ju inte mycket kläder alls  heller. Bikinin och ett par shorts. Kanske någon tjockare tröja till kvällen.

Snart dags för medicin igen. Börjar faktiskt kännas bättre idag. Men undrar om jag orkar jobba imorgon? Iofs är det bara 5 timmar. Men ändå? Får se hur jag känner mig imorgonbitti.

Nu ska jag gå upp och vika lite kläder! Hela sängen är full av tvätt. Frågan är om jag borde röja ur garderoben lite? Hmm, får tänka på det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0