Köksstolar

Här kommer lite till bilder på mina köksstolar =)


Fyra stolar avklädda och omålade


Slipning står på tur


Färgen behöver bättras på


Lite dammigt blev det när jag slipade



Sen har jag tyvärr inga bilder på när jag målade stolarna. Det är lite svårt att stå framför och bakom kameran samtidigt och jag blev lite vit om fingrar och armar också. Haha, men stolarna blev fina. Fler bilder följer nedan.




Fyra målade stolar =)


Här har jag fått dit dynan, använde ett gammalt lakan


Nya tyget på (till höger)

Alla dynorna är klädda och klara nu. Så nu är det köksbordet som ska målas. Ska ta tag i det när solen hittat tillbaka och jag piggnat till lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0