En lista

Kikar runt bland lite bloggar och hittade den här listan på den HÄR bloggen.

Alkohol:
Somersby päroncider! Turkisk peppar och diverse groggar
Allergi: En hel del; pollen, stenfrukter, nötter mm
Armhävningar: Låter jobbigt
Blyg: Lite grann
Beroende av: kommer inte på nåt just nu
Betyg: Bra =)
Blir glad av att: Få umgås med alla jag tycker om
Bor: I skogen säger de som vet
Dagbok: Nej, har ju bloggen, men funderar faktiskt på att börja skriva dagbok
Djur: Några hästar och en katt
Drömmar: En hel del sånna
Dåliga sidor: Överanalyserar allt
Ekonomi: Ganska duktig på den punkten!
Familj: Mamma, pappa och lillasyster
Favoritdryck: Det beror på humöret
Festar: Väldigt sällan
Flyttat: En gång i mitt liv, men flyttar på söndag
Fobi: Giftiga djur ogillar jag, men fobi vet jag inte
Foto: Tar 60GB på datorn...
Född: 1986.
Gillar: När solen skiner!
Gråter: Ganska ofta nuförtiden
Gör dagligen: Pysslar med hästarna
Hatar: Hatar är ett starkt ord
Hypokondriker: Nej det är jag inte
Imponeras av: Duktiga människor som lyckas med det de tar sig för
Intressen: Hästarna, familj och vänner
Jobb: Jobbar som operatör på en idustri
Kaffe: Säger jag nej tack till, jag är inte så gammal än
Kamera: Två digitalkameror, en liten slitochsläng och en större till hästfotografering, ska nog spara ihop till en digitalsystemkamera
Kläder: Finns det massa i min garderob
Kompisar: Några få nära vänner som jag träffar för sällan
Länder jag besökt: Irland, England (mellanlanding), Spanien, Frankrike, Danmark, Tyskland, Finland nu under äldre år - när jag var yngre bilade vi med husbuss i Europa men det minns jag inte
Längd: 172cm över marken
Mobil: Nokia 6300 - *älskar*
Motto: Det finns en mening med allt som sker
Musik: Spotify
Musikalisk: Sjunger när ingen hör
Märkeskläder: Shoppar på MQ lite då och då
Naglar: Nagellack på för att skydda naglarna på jobbet
Rakning: Ja
Rädslor: Inga direkta
Saknar: När man var liten och allt var enkelt
Samlar: Inte på något
Sjukdomar: Inga kroniska mer än allergin
Ska göras: Flytta på söndag
Smeknamn: Har inga längre, hade ett smeknamn på lågstadiet
Sol: Är kärlek!
Sover: På sidan eller på magen, kan inte somna på rygg
Talang: Det finns lite som jag plockar fram emellanåt
Telefonbok: Finns i mobilen
Tränar fysiskt: Ridning
Tränar psykiskt: Är nog något jag borde ta tag i
Utbildning: Hästhållning på gymnasiet
Vikt: 55kg
Äcklas av: Är inte speciellt äckelmagad
Äter: Det mesta, om jag får säga det själv ;)
Önskar: Att jag lyckas uppfylla mina drömmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0