På väg mot döden?

Jag tror att min telefon håller på att ge upp igen. Jag fick ju en ny i somras efter att den andra tackat för sig och stendött. Och jag tror faktiskt att den här håller på att ge upp redan. Vilket är väldigt konstigt. Frågan är om man kan lämna in den på MediaMarkt igen? Garantin på första telefonen har ju gått ut. Men det här är ju en ny? Undrar hur det funkar. Får väl åka in och höra med dem. Men det får bli efter fjällen för jag vill ha med den dit. Orkar inte med någon värdelös annan telefon när man snabbt vill ringa eller skicka ett sms i kylan...

 




En sån här är jag nästan säker på att det blir nästa gång eller om det kommit en till version?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0