One step at a time

STEG 1:
Namn: Colleen
Födelsedatum: 080625
Födelseplats: BB i Jönköping
Bor: På landet
Hårfärg: Brunt
Längd: 172cm
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Kräfta

STEG 2:
Skor som du bar idag: Gympaskor, arbetsskor, stallstövlar och gummistövlar
Dina svagheter: Finns nog många
Rädsla: Jag vet inte?
Målsättning: komma på vad jag vill göra med mitt liv

STEG 3:
Första tanke när du vaknar: Beror på var och när man vaknar
När du somnar: Zzzzzz

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: Inget helst
McDonalds eller Burger King: Strips på McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas.
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton.
Choklad eller vanilj: CHOKLAD!!!

STEG 5:
Svär du: Ja, det händer
Sjunger du: Absolut, men helst inte när någon lyssnar
Duschar du varje dag: Jao
Gillar du skolan: Jag saknar skolan
Tror du på dig själv: Ja för det mesta
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja det gör jag

STEG 6:
Har du under den senaste månaden;
Druckit alkohol: Ja
Rökt: Nej
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli: Ja
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Nej
Skejtat: Nej
Bakat: Ja.
Stulit något: Nej

STEG 7:
Har du någonsin;
Däckat eller varit jättefull: Nej
Blivit kallad hora: Inte vad jag vet
Blivit nerslagen: Nej

STEG 8:
Framtiden;

Namn på barn: ?
Hur vill du dö: Smärtfritt
Vad vill du bli när du blir gammal: nöjd med mitt liv

STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Några stycken
Antal CD-skivor du äger: Vet inte, har inte räknat
Antal piercnings: Inga
Antal tatueringar: Nope
Hur många gånger du varit med i tidningen: Vet inte, några stycken 
Antal saker jag ångrar: Ångrar nog inget jag gjort, bara saker man inte gjort

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0