Morsning korsning

Råkade roa mig med att snooza en stund. Suck, vad dum man är ibland. Men jag drömde så konstigt och i drömmen jag drömde hade jag precis gått och lagt mig. Hänger ni med? Nu är jag i alla fall uppe och påklädd. Ska äta lite frukost och sen gå ut och fixa stallet och rida Loppan. Sedan blir det A6 med Lisa, hon tyckte att jag behövde komma ifrån lite och ha lite sällskap. Hon tycker helt rätt =). Så jag ska bara fixa allt här hemma först och sen ringa och väcka henne.

Fortfarande är det väldigt mörkt ute, jag längtar till våren! Och till sommaren. Eftersom vi fått en ordentlig vinter nu i år kanske vi kan få en normal, fin sommar med sol och bad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0