Mario

Jag har nästan glömt hur kul det är att spela Super Mario =).

Jag har spelat ihop med mamma och lillasyster ett par timmar nu på kvällskvisten. Alla tre spelar ihop så man får hjälpas åt typ. Blir roligare att kunna spela alla samtidigt och slippa sitta och vänta på sin tur, men å andra sidan måste man som sagt vänta in och hjälpas åt. Vi kom i alla fall till andra världen innan vi gav upp. Spelen blir ju lätt som en drog, man sitter och spelar och spelar och spelar. Jag har väl egentligen inte tid men lite måste man ju få roa sig. Det hade varit superduper att ta med det till fjällen, men jag tror att jag hoppar det. Får ha någon spelkväll här hemma istället. Nu har jag ju i alla fall tre kontroller, det går ju att köpa till en fjärde också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0