Little bit of shopping

Hann vi med igår. Vi hade väl en 50 minuter på A6, det hindrar mig inte från att hitta nåt att ta med hem =). Ett par nya fina stickade koftor från MQ, rea! Me like!!! Vi hade tänkt gå på Ikea efter men det stängde samtidigt som A6 på lördagar. Så det blev en McFlurry på McDonalds och en del till planerande och lite snack innan vi åkte hem.

Jag var bara hemma och vände typ, sen åkte jag iväg igen. Vi tittade på Sommaren med Göran, jag har redan sett den innan så jag får väl erkänna att jag inte såg hela... Vaknade vid åtta idag igen... Men det känns nu efter, trött som bara den. Och egentligen borde jag nog sätta lite fart, för jag ska iväg när jag fodrat. Duscha innan det borde jag också. Och fixa matlåda till jobbet.

Det blev helt plötsligt en massa saker att göra ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0