Irriterande värre

Vet ni hur irriterande det är när man behöver tanka och man inte får upp tanklocket på bilen?

Vet ni vad nöjd man blir när man tagit och värmt vetekudden, lagt den i en påse och värmt vid tanklocket och sen får upp det?

Vet ni då hur otroligt frusterande det är när man kommer ut till macken, fortfarande med tanklocket öppet, fall det inte vill samarbeta, och man slår in sin kod, slänger in plånboken i bilen och sen tar munstycket till pumpen och det inte händer något? Okej, jag var väl för slö med att sätta munstycket tillrätta. Börjar om...

Då säger maskinen  - Skriver ut kvitto, jaha? Tack?

Äh va fasen, provar en gång till, men nope, pumpen är STENDÖD, inte ett liv. Då har det även hunnit komma en till som försöker tanka på andra pumpen. Frågar honom om den är lika livlös som den på min sida? - Japp.

Eftersom jag inte tänkt att mer än gå ur bilen, slå in min kod tanka och sen åka tillbaka hem så hade jag mina stallkläder på mig... Stora termobyxor, en jättejacke, randig mössa och termostövlar. 10 på snygghetsskalan! Det är väl klart att det är då det ska krångla och man får gå in och höra om det varit problem hela dagen? - Javisst.

Kan man då inte sätta upp en lapp???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0