Hemma igen

Nu är jag hemma och har hunnit äta och prata lite med mamma. Även hunnit med ett par telefonsamtal om ena hästen som ska lånas ut på foder.

Har spenderat dagen på A6 och solåsen ihop med Lisa. Vi började dagen på Ikea, planen var att äta frukost där, men frukosten var bara till 11 så vi tog varsin köttbullemacka och lite chokladmosse. Sen satt vi och planerade lite över matsedeln till fjällen. Planering är roligt och nu har vi nog allt klart med mat och dricka. Sen tog vi och gick en sväng på ikea, innan vi begav oss mot utgången. Jag hittade en halmbock som jag köpte =).


Sen promenixade vi upp till Ikeas extra lager och hämtade ett sofföverdrag till Lisas soffa, ett rosa!



Ögonskugga och rouge
 
Sen tog vi en sväng inne på A6 också. Blev en ögonskugga och ett rouge på Lindex. Och en mysig fin kofta på MQ, någon får jättegärna ge mig den butiken!!! 



Nya koftan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0