och en liten lista =)

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
En tjej
Vad står det i ditt femte sms?
God morgon
Vem ringde dig senast?
Lisa
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
nån fisk? har en lånetelefon
Vilket språk är din mobil på?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
ingen aning
Hur många sms har du i din inkorg?
101 stycken
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
en smiley - Carolina
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
från Telia och det går inte att öppna
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
45
Vem är din 13:e kontakt?
Emelie
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Haha nej
Ogillar du nr 5?
haha ja
Har du varit i hop med nr 1?
*asg* nej
Vad har din mobil för färg?
silvergrå
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
hur ska jag få ordning på håret???
Hur mycket kontanter har du på dig?
inga på mig just nu
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
ett stockholmsnummer
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En fleecetröja
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har strumpor på mig
Ett ljust eller mörkt rum?
har lampan tänd
Vad gjorde du vid midnatt?
åt mat med N
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
mamma
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
en faktiskt
Vilken ålder har varit bäst hittills?
när man var liten och allt var enkelt
Dina värsta fiende?
mig själv tror jag
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på mig och Lilleman
Vad var det senaste du sa till någon?
mmm
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
pengarna =)
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0