Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss: var inatt
Jag lyssnar på: Black Eyed Peas på Spotify topplistan
Jag pratar: inte alls just nu
Jag avskyr när folk: går bakom ryggen på varandra
Min närmsta vän är: Emilie och Lisa
Kärlek är: en del av livet
När jag borstar tänderna: är de dags att gå och lägga sig.

Om jag va ett djur skulle jag vara: en häst




Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: mina älskade djur
Sommaren: är något jag längtar ihjäl mig efter
Sist jag grät var: någon vecka sen
Min mobiltelefon är: äntligen tillbaka och verkar fungera?
Bebisar är: söta
Jag vill verkligen: komma på vad jag vill med mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0