Bloggtorka

Och så tog tiden slut för bloggande, igen. Hann inte med igår. Lär inte hinna med idag... Jag ska fakstiskt bege mig bort till huset och måla väggar och lister.

Imorgon blir det en sväng in till stan med mamma, då ska jag nog köpa tapeten till tv-rummet. Ska bara ha en fondvägg där tänkte jag. Och hittade en fin tapet när jag var inne i lördags. Från borås-tapeter. Så om jag målar allt idag. En gång nu och sen en gång ikväll. Så kanske, kanske kan vi tapetsera det rummet imorgon!

Kanske skulle jag även passa på att köpa golvlister när vi är inne. Så blir köket ganska så klart också. Det saknas ett par hyllor där iofs. Glömde faktiskt ta kort igårkväll när jag var borta. Men nu står köksbordet på plats och det finns en lampa i taket. Tur att jag har en så snäll mamma som hjälper mig =)


Här ska målas idag, rummet i bakgrunden är sovrummet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser ut som att huset blir jättefint! :D Det är så roligt att hålla på och måla, tapetsera och bygga. =)

2010-08-07 @ 13:39:26
URL: http://piqaview.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0