Hmm

Hej där!

Minns ni mig? Jag har liksom inte haft tid eller ork för att blogga det sista.

De senaste 4 veckorna har jag varit sjuk, först 39 graders feber i över en vecka, därefter kryddades det på med lunginflammation så fortsatt sängliggande och ingen ork för något. Även fortsatt feber en vecka om än inte lika hög som första veckan. Sen har jag haft så härlig hosta, sova hela nätter har varit att glömma. Men nu har det börjat gå åt rätt håll. Dock orkar jag knappt stå upp, men kan gå korta sträckor utan att flåsa ihjäl mig. Så tråkigt att vara sjuk på sommaren och hästarna de får ännu mer ofrivillig vila.

Nu orkar jag i alla fall sitta upp längra stunder, så det börjar ju bli bättre. Men blogga har jag inte orkat eller haft lust med.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det låter onekligen som du har haft det väldigt tufft. Fortsätt att krya på dig så du kan komma igång med dina hästar och allt annat igen.

2011-07-07 @ 07:38:13
URL: http://sigridpapottan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag har klickat in flera gångar i veckan ändå så jag blev väldigt glad när du uppdaterat! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart!! En stor KRAM från Gävle!

2011-07-08 @ 09:57:10
URL: http://eternaldelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0