En solig höstdag

Solen skiner, men det är kallt. Jag har tänkt mig en heldag i stallet idag. Funderar på om jag ska börja med Loppan eller Lilleman? Sen ska jag och mamma tvätta klart sista boxen i stallet.

Ikväll tänkte jag städa hemma. Har lite saker att röja upp. Sen ska jag sätta ihop min andra byrå och måla dem. Kolla om det går att sätta upp kryddhyllorna också.

Jag måste ta kort på de fina Guiness underläggen jag fick av lillasyster. Hon köpte de på väg hem från Storbrittanien. Superduperfina!!!

Laga lite mat måste jag hinna med också. Får fundera under dagen vad jag ska hitta på. Jag har varit superduper duktig på matlådor sen jag flyttade =). Ska fortsätta så.

Måste kolla upp vad jag vill ha för elbolag också. Senast den 15e om jag fattat rätt. Annars går det en månad till. Det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0