Yeah

Nacken är mycket bättre nu! Jag kan vrida och vända på huvudet. Men fortfarande med försiktighet. Jag ska ta mig in till stan någon dag och köpa en hårfön, aldrig mer lägga sig med blött hår. Nu var det ju inte därför jag fick nackspärr, för håret var torrt. Tvättat tidigt dagen innan.

Jag har i alla fall hunnit igenom lite fler Gilmore Girls avsnitt. Är inne på säsong fem nu, har två skivor kvar. Får bli något eller några till avsnitt ikväll. Men jag MÅSTE verkligen ordna upp mina garderober också. Det är flyttkaos borta i huset nu. OGILLAR!!! Så eftermiddagen ska nog avvaras till att rensa och fixa med alla kläder.

Nu ska jag ut och roa Smulan på ridbanan. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra =) Nu har du inget att skylla på för att inte vara med på Hubertusritten =D

2010-10-11 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0