Så var ännu en arbetsvecka slut

Vaknade inatt vid halv fyra. Hmm, jag är allt lite orolig att jag ska försova mig till hästarnas utsläpp. Knasigt? Ja lite grann. Var i alla fall borta och släppte ut hästarna, sen åkte jag till jobbet. Var där vid 05.34... Igår var jag där 05.32. Men jag vill inte behöva stressa med hästarna. Funderar på om jag ska mocka lite innan jag åker kanske?

Slutade vid 14 idag. Skönt på fredagarna!!! Då åkte jag direkt till Preem och plockade upp pappa sen åkte vi till Hakarps kyrka där det var urnsättning för farmor. Imorgon ska Elin, Pia och Lena komma ut och titta efter en sten att ha till graven.

Sen åkte jag till Eko där jag köpte mig en pastagryta =)
Därefter vidare till A6 ich IKEA! Gick en snabbis på övervåningen och sen tog jag en fika innan jag gick ner. Köpte lite förvaringsburkar på köksavdelningen. Och lite annat smått och gått.

På Media Markt köpte jag en hårtork. Igår lånade jag med mammas hem. Förr har jag aldrig torkat håret innan jag gått och lagt mig, men jag vågar inte chansa nu när jag hade nackspärr.

På Ica mötte jag upp N och C. Hittade en blomma som fick en egen kruka också. Lite annat i matväg hamnade också i vagnen. När vi kom till kassorna så sitter naturligtvis lillasyster där och kassan bredvid stängs. Hum.

Sen satt vi utanför kassorna på en bänk och åt glass!

Nu ska jag åka hem och värma min vetekudde och mysa ner mig i fåtöljen och kika på i alla fall ett avsnitt av Gilmore Girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0