Nacken är bättre!

Wiihoo, min nacke är mycket bättre. Inte bra, men inte jättedålig heller.

Jag ska gå ut i stallet och lägga in lite mat till hästarna så de kan komma in en sväng. Sen ska jag åka hem och laga mat. Börjar bli hungrig... Har bara ätit frukost.

Ska plocka med mig lite kläder också, när jag åker. Har fått ihop garderob nummer två och flyttat in min gamla från hallen in till sovrummet. Ska hänga alla klänningar där hade jag tänkt mig.

Imorgon blir det nog en sväng till IKEA och lite andra ställen. Shop til you drop? Nä kanske inte riktigt, men jag ska försöka få klart i lilla huset snart. Funderar på att beställa soffan också. Lika bra, jag lär ju inte kunna bestämma mig i alla fall. Så en från samma serie som jag tänkt från början. Eller?

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0