Snart flyttar jag

Om 3½ vecka får jag nyckeln till huset. Då blir det fullt upp de två sista semesterveckorna. Tapetsering står nog överst på listan, även målning av fönster och fönsterfoder är huset verkligen i behov av.

Inköp av soffa, säng, tv mm finns också med i beräkningarna. Augusti lär bli en dyr månad...

Mina köksstolar är klara =) jag ska ta lite kort på de när dynorna ligger på plats också så lägger jag upp de här när jag kommer ihåg. Nästa sak på inköpslistan är ett köksbord och det har jag tänkt köpa på Ikea, tänkte åka upp dit i helgen om jag är frisk då. Så blir det lite målning i helgen. Jag gillar pyssel, men just nu har jag inga projekt, och att måla ett bord tar ju inte sådär väldigt lång tid. Monterar väl inte ihop bordet utan målar det i olika delar så monterar jag det på plats sen istället. Ska nog köpa ett par pallar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0