Shoppingdag

Igår hade jag en shoppingdag. Var en sväng runt i second hand butikerna och kikade och sen var jag och Lisa på MediaMarkt, K-rauta, Ikea och Ekholms. Sen tog jag en egen sväng på Ikea och fick med mig en lampa hem.

Nu ska jag bort till huset och slipa på väggarna. Vilket kommer vara JOBBIGT eftersom jag roade mig med att slipa en massa igår också. Sen var jag chaufför inatt. Så jag somnade vid någon gång efter tio sen ringde Nicklas vid elva och mamma precis när vi lagt på. Och vid ett så ringde mamma igen och jag kravlade mig upp och åkte bort till drottningstorp och hämtade dem från kräftskivan.

Bilder kommer när jag lagt in dem i datorn! Men väggen i Tv-rummet är klar nu =) Blev superduper fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0