Påskafton

Spenderades på Elmia. Vi åkte från Bankeryd vid halv tio. Linnea mötte upp oss och sen fick Vera köra mot staden. Parkerade vid Willys och gick till Elmia därifrån. Lagom promenad, eller kanske lite kort egentligen. Såg en massa fina bilar som man gärna haft i ett garage här hemma.

Sen var jag bjuden på fest på kvällen, vilket jag inte visste förrens vid typ ett. Miss i kommunikationen kanske man kan säga. Men det blev bra i alla fall. Var lite sen, men stannade kvar till typ tre. Så jag var lite grann trött när vi åkte hem. Och somnade gott.

Har inte lagt in några bilder än och hinner inte göra det idag heller. Vi får se om jag orkar med det senare. Men det är osmidigt att skriva i efterhand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0