Jäkla förkylning

Jag har ont i halsen, vilket leder till att jag får ont i öronen. Sen är jag snuvig och har ont i huvudet. Vilket är totalt förbannat underbart i den här värmen. Man vill ju vara ute, men det funkar inte. Så jag har spenderat den mesta tiden i sängen idag.

Planen var att tvätta Vera. Men det får läggas på framtiden. Jag orkar inte. Jag orkar knappt sitta upp i soffan. Börjar bli ganska hungrig också, hoppas de grillat klart snart. Mamma och pappas kompisar är här så jag håller mig undan med min förkylning. På måndag blir det vårdcentralen för jobba är nog bara att glömma, skulle nog aldrig gått till jobbet i fredags. Men, men. Man lär av sina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0