God morgon

Jag är JÄTTETRÖTT idag. Det blev alldeles för sent igår, och har så blivit de senaste dagarna. Det i kombination - upp tidigt tar ut sin rätt. Så lite till sömn nu hade inte suttit fel. Tror jag ska ta en liten nap sen när Beauty och Kickan är inne och torkar.

Så det regnar ute, det började sent igårkväll. Var superfint väder när jag anslöt mig till Nicklas och Manne men när vi tittade ut genom portarna så hade det börjat regna. Trist! Hade gärna haft lite mer sol att ligga och pressa i!

Men idag blir det istället lite pyssel inne. Har en del saker som ska packas och borde ta tag i sortering av kläderna. Kanske tradera? Men jag har inte tagit mig tid att sätta mig in i hur det fungerar? Kanske skulle ta en titt där nu.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag trodde inte jag skulle klara mig utan bil heller, men jag fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Vi har ju dessutom en bil till, bussen stannar utanför vårt hus och det tar 10 min att gå till stan., Affären ligger en minut bort så ett litet tag klarar jag mig fint. Tanken är ju trots allt att vi ska köpa en ny bättre bil. ( försäljningen av den gamla kom bara lite plötsligare än tänkt... )

2010-07-29 @ 08:10:24
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: paulina♥

han är en new forest, maxad d :)

rider du?

kraam

2010-07-29 @ 10:24:04
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Netty♥

sv' tack så mycket :)

2010-07-29 @ 10:49:45
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0