Planer januari

Jag brukar älska att planera. Det är mig, 100% mig.

Än har jag inte en massa planer för januari, men det kommer kanske. Som det ser ut för tillfället så är det egentligen bara en sak planerad. Och det är Vemdalen 21-24, vecka 3, torsdag, fredag, lördag och söndag. Jag har sett fram emot det här jättelänge! Så det ska bli riktigt kul att komma iväg. Även om vi kanske kunde haft lite bättre förutsättningar så ska det bli bästa resan hittills. Det gäller att slå resan året innan. Det är i alla fall mitt mål. Jag är säker på att Lisa och Linnea hjälper mig med den saken och har samma mål. Dock inte samma gäng som förra året, men jag tror att det blir bra/bättre i år!

Jag har redan spanat in kartor på backarna som hör till de tre fjällen =). Typiskt mig kan man nog säga.


 Björnriket


Klövsjö


Vemdalen


Vi kommer ju att bo vid Björnriket, så frågan är ju om man kommer iväg till något av de andra fjällen (läs kommer någon vara körduglig???).

Själv planerar jag att onlineboka både utrustning och skipass så allt är klart när man kommer upp, det var visst billigare också =). Utgår från att resten i sällskapet gör samma sak.

Det mesta är nog klart tror jag, vi har fått mail var vi hämtar nyckel till stugan, så får vi väl se om vi hittar dit. Haha, men det ska väl inte vara några problem. Den ser ju riktigt fin ut. Hoppas det går att vrida på bra med värme också, frusen som jag är. Och jag ser fram emot att basta varje dag! Det och en kall drink - Underbart!


Ska plocka fram lite bilder från förra året tror jag.

19 dagar tills vi åker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0