Full fart på jobbet

Och väldigt lite sömn i helgen. Så jag är sååååå trött nu. Hade tänkt fixa lite med packning inför fjällen, men jag blev less när ena spritflaskan inte fick plats i väskan jag tänkt mig. Så jag får ta nya tag imorgon. Jag har i alla fall plockat fram gallret och toningen till rutorna. Så nu ska det bara dit. Men först måste jag putsa av rutorna i bilen. Imorgon får nog bli servicedag tror jag. För nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna...

Bara borsta tänderna och sen nana kudden =). Kan vara ide att ställa väckarklockan också. Även om det vore skönt att få sova ut! När jag nu ska få göra det? Jag hoppas i alla fall komma i säng tidigt på onsdag.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0