Röstning i valet avklarat

Är inte hemma på söndag så jag och mamma var inne på Habo bibliotek idag och förtidsröstade. Smidigt värre =).
Jag la en sympatiröst precis som Leif GW Persson, så gjorde jag i förra valet också. Fy på mig! Haha.

Men fy vad jobbigt det är att bege sig iväg när man är sjuk. Vi gick in på ica också så jag kunde köpa alvedon. Tror att det kommer behövas till Danmark! Så nu har jag två förpackningar, den hemma började tryta. Så jag har snålat igår och idag.

Men nu är det dags att vila lite. Vi hörs kanske imorgon. Annars blir det i nästa vecka, för vi kommer hem sent på söndag och då blir det sängen som gäller för jag jobbar visst dagtid nästa vecka också. Så upp tidigt på måndagmorgon. Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0