Planer för veckan?

Mina planer för veckan blev lite annorlunda än tänkte. Vad sägs som jobb i måndags, där jag mådde sådär lagom bra. Huvudvärk, ont i halsen och som pricken över iet så började näsan roa sig med att rinna också. Så vid ett gav jag upp och gick hem. Parkerade mig i fåtöljen hemma och började titta på första säsongen av Gilmore Girls. Tisdagen spenderades i sängen med tvn i dörröppningen och många kuddar att stapla bakom ryggen. Säsong ett av Gilmore Girls var avklarade framåt läggdags.

Som resultat av det trevliga staplandet av kuddar bakom ryggen vaknade jag igår med jätteont i nacken. WONDERFUL! Ändå fortsatte gårdagen i sängen, men flyttades efter en dusch (som var skön speciellt för nacken) tillbaka till fåtöljen. Och halva säsong två är nu avklarad. Jag ska alldeles strax starta nästa dvd. Men först borde jag nog fixa något att äta.

Och suprise! Det regnar ute igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0