Söndag igen

Så var det åter söndag igen. Med andra ord så är det jobb imorgon.

Har haft ont i huvudet sen igårkväll. Då berodde det nog på att jag var hungrig eftersom jag åt vid tretiden på eftermiddagen och sen inget mer. Fortfarande hänger huvudvärken i, lite smått, den smyger runt i bakhuvudet. Annars känns det mest som jag blivit överkörd. Armarna är helt ömma och axlar och övre delen av ryggen ska vi inte tala om. Längtar till den där floatingen som jag och Lisa ska på snart!

Idag ska jag montera ihop den andra garderoben och sen fixa iordning lite hemma. Innan det så ska jag hinna med hästarna lite också. Har varit ute på en fotorunda i fölhagen, men det blev inga bra bilder. Vill ha en ny kamera!!!


En bild på kickan fick jag i alla fall med de fina höstlöven som bakgrund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0