One more

Kläder

Skor: gympaskor!
Jeans: älskar mina bondelid!
T-shirt: någon som sitter snyggt =)
Underkläder: välmatchade

Accessoarer

Väska: varierar mig =)
Plånbok: en svart i skinn
Solglasögon: ett par favoriter som jag inte vet riktigt var jag köpt
Klocka: en vit liten med bling och en stor vit från playboy

Teknik

Tv: ingen alls just nu
Stereo: Philips från 199?, väldigt gammal men den funkar =)
Mobiltelefon: Nokia
Mp3: Samsung Ttio
Dator: Hp

Badrum

Tandkräm: Colgate tror jag
Tvål: Blåbär och Lime
Parfym: DKNY - red delicious
Medicin: ingen
Vitamin: Inga men skulle nog behöva en hel del.
Huvudvärkstablett: alvedon

Mat & Dryck

Mineralvatten: Ramlösa eller Loka
Vin: helst inte
Bröd: vitlöksbaguetter
Glass: choklad

Hemma

Säng: Ikea
Lakan: Ikea
Espressomaskin: nej
Kylskåp: ingen aning

Färdmedel

Bil: Vera!!!
Taxibolag: åker sällan taxi
Cykel: En blå Cresent

Övrigt

Frisörsalong: Olika varje gång.
Bank: swedbank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0