Oceans twelve

Igår tittade vi på nästa Oceans film. Jag lät bli att sova, även om jag var trött. Ikväll är det dags för den tredje. Är riktigt trött och mår inte helt hundra. Lite halvt yr? Minns faktiskt inte vad tredje handlar om så det blir ju intressant.

Igår blev det pizza, godis och chips med dipp till filmen. Ja, vi är väldigt nyttiga när vi tittar på film. Dock hade jag funderingar på att köpa gurka så man kunde dippa det. Nya chipssorten från OLW var i alla fall god. Sweet chili tror jag att den hette. Tycker jag ni ska prova faktiskt. Köpte tsatsiki dipp till. Vitlök är gottigt. Smakade visst vitlök sen också, men det bjuder jag på.



Vickningschipsen från Estrella har fått en motståndare. Då är det något alldeles extra kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0